October 14, 2012

Tempahan Kek Terkini..

Tempahan minggu lepas merupakan Kek Carrot Walnut dan Opera.. Selain kek butterscotch yg saya ceritakan resipinya tu..

BFF ku Fidah yang order carrot cake untuk makan2 sendiri... selain karipap frozen 2 pek. Small family, cukup la tuu... hehe!

Yang ni pulak Opera Cake kakak saya yg order utk birthday en suami..  Walau agak remeh nak buat kek ni, saya suka sangat sangat membuatnya apalagi makan.. hehe!

La ni tengah sibuk menguli pau.. Kawan dah order 25 pek, bila2 siap boleh ambil.  Esok pulak nak buat sebiji lagi Opera cake.. Bestnya!

Cumanya.. sekarang saya ada masalah delivery sikit.. Kalau di sekitar Bukit Jalil takde masalah.. Tapi kalau ke tempat lain, KL contohnya, saya boleh buat sebelah pagi je.  Waktu anak sekolah.  Sebabnya, dia dah tak mau ikut saya keluar2 terutama hantar barang ni.. Dia lebih sanggup tunggu di rumah main game.  Saya yang tak sanggup.. Apa2 jadi, kita juga salah ye tuan2 puan2.. huhu!!

No comments: