July 21, 2012

Rainbow Cupcakes

Yay! Esok hari puasa.. Ahlan wa sahlan Ramadan.  Agaknya, dalam 5 tahun ni, ini mungkin kali kedua saya memulakan puasa di KL.  Yg sekali tu, sehari dua nak terbang ke Bahrain.. 2 kali Ramadhan spent di Bahrain, 2 Ramadhan spent di S'pore.. Wahh!! Itu semua dah jadi memories.. Akak relaks je ni, tak risau nak bangun sahur esok pagi sebab sorang je.. Minum nesvita dan makan roti sudah cukup!  Kalau ada encik suami, lain cerita.. Selalunya, akak akan jadi rajin sikit dengan masak benda2 fresh.. Nak jamu suami katakan... Amik berkat.  Apa2 pun saya dah tak perlu bangun pukul 2.45 pagi untuk sahur macam tahun2 lepas.. :D

Malam ni dapat mengerjakan solat tarawikh yang ringkas secara sendirian.  Saya memang teringin sangat nak pergi berjemaah, tapi kenangkan anak yg sorang tu, takpelah dulu.  Belum nak jadi rezeki.. Moga2 Allah makbulkan doa saya nak berumah berdekatan surau atau masjid nanti.. 

Lepas solat, saya buat projek ekspres RAINBOW CUPPIES.  Tunjuk gambar dulu je lah..  hehe!
 

 Lembut sesangat...
 

No comments: