April 2, 2012

Jus VeMMA Yang Terbaik!

 
Sekarang ni makin semangat saya.. Setiap pagi mesti nak minum jus manggis VeMMA hanya 2 oz ni untuk membantu apa yang patut kat dalam badan yg kita sendiri tak tau ni.  Maklumlah, makannya macam2.  Setakat kek rainbow 1/2 biji tu boleh makan sorang (bukan le sekali makan hehe..).

Saya ambil VeMMA ni untuk mengawal kadar kolestrol, menambah segala vitamin dan minerals, melawaskan juga meningkatkan kadar imunisasi dalam badan.  Saya semakin bertenaga dan rajin ;)


Yang paling cepat kesannya ialah lenguh-lenguh dan rasa ngilu dari lutut ke hujung kaki ni dah beransur hilang.  Yang lenguh2 tu dah takde, tinggal ngilu sikit2 kat lutut.  Dulu asyik nak berurut dan sapu yoko2 je. Beberapa minggu lepas (sebelum minum) saya mula nak selalu kejang kaki atau salah urat.  Sekarang dah OK.

Memang kaki yang sebelah kanan ni menjurus nak mewarisi penyakit mak dan makcik2 tu.  Sakit orang zaman sekarang - lutut dan sendi.  Konon muda lagi, tapi gitulah... Agaknya dah penat zaman muda remaja dulu berjalan sepanjang KL.. kadang dari Pudu ke Kg Baru pun boleh jalan kaki.  Pakai kasut tumit tinggi lagi. Naik turun bukit ITM ke Sek-2 lagi... Belum kira masuk hutan belantara.  Lepas tu tak suka minum susu pulak..  :D

Selain tu, saya dah tak rasa macam 'high' nak pitam lagi.. Penyakit orang berdarah rendah.. Alhamdulillah.  Jadi, kalau puan2 nak cuba, boleh le email saya kat okeedgz@gmail.com.  Boleh ambil yg single pack tu.  VeMMA bukan ubat, tapi sangat mujarab untuk pelbagai penyakit.. Jom, jauhi ubat-ubat yg ada drugs dan steroids tu!

No comments: